
Moin Moin,
da immer wieder Anfragen kommen, daß in FileMaker Pro Funktionen fehlen würden, hier mein Appell an alle, die mit FileMaker Pro auch Entwicklerfunktionen nutzen möchten:
Bitte schaltet die erweiterten Werkzeuge in den FileMaker Voreinstellungen ein, siehe Screenshot im Anhang.
Die erweiterten Werkzeuge werden erst nach einem Neustart von FileMaker aktiv.
Kirchhatten'den selamlar
Markus Schall
gofilemaker.com - MSITS
Apple Mac, PC ve iOS için CRM, ürün yönetim sistemi ve faturalama ile Claris FileMaker tabanlı gFM-Business ERP yazılımı için forum. Kullanıcılar, geliştiriciler ve gofilemaker.de arasındaki alışverişe hizmet eder. Forum panoları, müşteri yönetimi, ürün yönetimi veya faturalama gibi kapsayıcı konular ve modüller halinde düzenlenmiştir. İlgilenen herkes foruma aktif olarak katılabilir.


